Available courses

Географія у закладах  освіти – це предмет світоглядного характеру, що формує в учнів цілісне, комплексне, системне уявлення  про  Землю  як  планету  людей.  Метою  географічної  освіти  є формування умінь, навичок, а також можливостей їх застосування у різних життєвих ситуаціях. Вивчення географії спрямовано на розвиток особистої відповідальності учня за все, що відбувається в навколишньому світі. Шкільна географія має допомогти дітям адекватно реагувати на зміни, що відбуваються навколо, а географічне мислення має стати частиною суспільної свідомості.


Мета та завдання навчальної дисципліни 

Фізичне виховання - важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді.

Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.


Мета вивчення зарубіжної літератури у коледжі – розвиток ключових і предметних компетентностей студентів у процесі читацької діяльності, заохочення їх до розширення кола читання, осягнення духовної цінності та осмислення поетики літературних творів різних епох і країн, поглиблення культурно-пізнавальних інтересів студентів, усвідомлення ними виняткової ролі художньої літератури в сучасному світі, виховання в студентів поваги до культурних надбань свого та інших народів, формування творчої особистості громадянина України з високим рівнем загальної культури, гуманістичним світоглядом, активною життєвою позицією, національною свідомістю

Метою викладання навчальної дисципліни “Іноземна мова” є оволодіння студентами іншомовним досвідом, який забезпечує сформованість у них  іншомовної комунікативної компетентності на рівні незалежного користувача. 

     Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на основі взаємопов’язаного оволодіння іноземною мовою і культурою народу, що нею спілкується. Такий підхід зумовлює формування  готовності студентів до іншомовної міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою. 


Метою вивчення дисципліни є надання знань, умінь, здатностей (компетенцій) для здійснення ефективної професійної діяльності шляхом забезпечення оптимального управління охороною праці на підприємствах (об’єктах господарської, економічної та науково-освітньої діяльності), формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку і усвідомлення необхідності обов’язкового виконання в повному обсязі всіх заходів гарантування безпеки праці на робочих місцях.


Завдання вивчення курсу полягає у здобутті теоретичних знань та практичних умінь, навичок щодо організації, методики та техніки проведення контролю виробничої і фінансово-господарської діяльності підприємства.

Метою викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» є надання знань, умінь, компетенцій практичного володіння іноземною мовою в сферах  професійного та ситуативного спілкування в усній та письмових формах, перекладати з іноземної мови на рідну тексти фахового характеру та бути спроможним оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела. 

Основними завданнями вивчення дисципліни ««Іноземна мова за професійним спрямуванням» є  набуття знань, умінь, здатностей для практичного володіння  іноземною мовою в сферах  професійного та ситуативного спілкування в усній та письмових формах.


222.jpg222.jpg

Метою вивчення дисципліни є надання знань, умінь, здатностей (компетенцій) для здійснення ефективної професійної діяльності шляхом забезпечення оптимального управління охороною праці на підприємствах (об’єктах господарської, економічної та науково-освітньої діяльності), формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку і усвідомлення необхідності обов’язкового виконання в повному обсязі всіх заходів гарантування безпеки праці на робочих місцях.


Мета та завдання навчальної дисципліни 

Фізичне виховання - важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді.

Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.


Метою викладання навчальної дисципліни “Іноземна мова” є оволодіння студентами іншомовним досвідом, який забезпечує сформованість у них  іншомовної комунікативної компетентності на рівні незалежного користувача.

 

     Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на основі взаємопов’язаного оволодіння іноземною мовою і культурою народу, що нею спілкується. Такий підхід зумовлює формування  готовності студентів до іншомовної міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою

Метою викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» є надання знань, умінь, компетенцій практичного володіння іноземною мовою в сферах  професійного та ситуативного спілкування в усній та письмових формах, перекладати з іноземної мови на рідну тексти фахового характеру та бути спроможним оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела. 

Основними завданнями вивчення дисципліни ««Іноземна мова за професійним спрямуванням» є  набуття знань, умінь, здатностей для практичного володіння  іноземною мовою в сферах  професійного та ситуативного спілкування в усній та письмових формах.


222.jpg222.jpg

Метою вивчення дисципліни є надання знань, умінь, здатностей (компетенцій) для здійснення ефективної професійної діяльності шляхом забезпечення оптимального управління охороною праці на підприємствах (об’єктах господарської, економічної та науково-освітньої діяльності), формування у студентів відповідальності за особисту та колективну безпеку і усвідомлення необхідності обов’язкового виконання в повному обсязі всіх заходів гарантування безпеки праці на робочих місцях.


Метою  дисципліни "Фізичне виховання" у вищому навчальному закладі І і II рівнів акредитації – є послідовне формування фізичної культури особистості фахівця відповідного рівня освіти ("молодший бакалавр").

Актуальність впровадження програми з фізичного виховання зумовлюється соціальним замовленням сучасного суспільства на всебічно розвинуту гармонійну особистість фахівця, який має високий рівень здоров'я, необхідну фізкультурну освіту та фізичну підготовленість, спроможного до фізичного удосконалення, щоб відповідати вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики.


Мета вивчення дисципліни полягає у формуванні у майбутніх фахівців умінь та компетенцій для забезпечення ефективного управління охороною праці та поліпшення умов праці з урахуванням досягнень науково-технічного прогресу та міжнародного досвіду, а також в усвідомленні нерозривної єдності успішної професійної діяльності з обов'язковим дотриманням усіх вимог безпеки праці у конкретній галузі.

Мета та завдання навчальної дисципліни 

Фізичне виховання - важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді.

Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.


Метою викладання навчальної дисципліни “Іноземна мова” є оволодіння студентами іншомовним досвідом, який забезпечує сформованість у них  іншомовної комунікативної компетентності на рівні незалежного користувача.

 

     Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на основі взаємопов’язаного оволодіння іноземною мовою і культурою народу, що нею спілкується. Такий підхід зумовлює формування  готовності студентів до іншомовної міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою

222.jpg222.jpg

Метою викладання навчальної дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» є надання знань, умінь, компетенцій практичного володіння іноземною мовою в сферах  професійного та ситуативного спілкування в усній та письмових формах, перекладати з іноземної мови на рідну тексти фахового характеру та бути спроможним оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела. 

Основними завданнями вивчення дисципліни ««Іноземна мова за професійним спрямуванням» є  набуття знань, умінь, здатностей для практичного володіння  іноземною мовою в сферах  професійного та ситуативного спілкування в усній та письмових формах.


Метою навчальної практики є підготовка студентів до професійної діяльності в установах банку.


Метою  дисципліни "Фізичне виховання" у вищому навчальному закладі І і II рівнів акредитації – є послідовне формування фізичної культури особистості фахівця відповідного рівня освіти ("молодший бакалавр").

Актуальність впровадження програми з фізичного виховання зумовлюється соціальним замовленням сучасного суспільства на всебічно розвинуту гармонійну особистість фахівця, який має високий рівень здоров'я, необхідну фізкультурну освіту та фізичну підготовленість, спроможного до фізичного удосконалення, щоб відповідати вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики.


Мета вивчення дисципліни полягає у формуванні у майбутніх фахівців умінь та компетенцій для забезпечення ефективного управління охороною праці та поліпшення умов праці з урахуванням досягнень науково-технічного прогресу та міжнародного досвіду, а також в усвідомленні нерозривної єдності успішної професійної діяльності з обов'язковим дотриманням усіх вимог безпеки праці у конкретній галузі.

                                                    

Мета дисципліни - отримання здобувачами освіти базових знань з основи формування облікових процедур за банківськими операціями, комплексних грунтовних практичних знань з бухгалтерського обліку у комерційному банку, а також виховання у здобувачів вмінь самостійно визначати економічний вплив операцій банків на зміни у фінансовій звітності. 

Фізичне виховання - важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді.

Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.


     Метою викладання навчальної дисципліни “Іноземна мова” є оволодіння студентами іншомовним досвідом, який забезпечує сформованість у них  іншомовної комунікативної компетентності на рівні незалежного користувача.

     Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на основі взаємопов’язаного оволодіння іноземною мовою і культурою народу, що нею спілкується. Такий підхід зумовлює формування  готовності студентів до іншомовної міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою.

 


Мета вивчення зарубіжної літератури у коледжі – розвиток ключових і предметних компетентностей студентів у процесі читацької діяльності, заохочення їх до розширення кола читання, осягнення духовної цінності та осмислення поетики літературних творів різних епох і країн, поглиблення культурно-пізнавальних інтересів студентів, усвідомлення ними виняткової ролі художньої літератури в сучасному світі, виховання в студентів поваги до культурних надбань свого та інших народів, формування творчої особистості громадянина України з високим рівнем загальної культури, гуманістичним світоглядом, активною життєвою позицією, національною свідомістю.


Метою викладання навчальної дисципліни “Іноземна мова” є оволодіння студентами іншомовним досвідом, який забезпечує сформованість у них  іншомовної комунікативної компетентності на рівні незалежного користувача.

 

     Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на основі взаємопов’язаного оволодіння іноземною мовою і культурою народу, що нею спілкується. Такий підхід зумовлює формування  готовності студентів до іншомовної міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою

Метою  дисципліни "Фізичне виховання" у вищому навчальному закладі І і II рівнів акредитації – є послідовне формування фізичної культури особистості фахівця відповідного рівня освіти ("молодший бакалавр").

Актуальність впровадження програми з фізичного виховання зумовлюється соціальним замовленням сучасного суспільства на всебічно розвинуту гармонійну особистість фахівця, який має високий рівень здоров'я, необхідну фізкультурну освіту та фізичну підготовленість, спроможного до фізичного удосконалення, щоб відповідати вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики.


Метою  дисципліни "Фізичне виховання" у вищому навчальному закладі І і II рівнів акредитації – є послідовне формування фізичної культури особистості фахівця відповідного рівня освіти ("молодший спеціаліст").

Актуальність впровадження програми з фізичного виховання зумовлюється соціальним замовленням сучасного суспільства на всебічно розвинуту гармонійну особистість фахівця, який має високий рівень здоров'я, необхідну фізкультурну освіту та фізичну підготовленість, спроможного до фізичного удосконалення, щоб відповідати вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики.


Метою вивчення дисципліни “Експлуатація машин та обладнання” є оволодіння майбут­німи спеціалістами теоретичними знаннями і набуття прак­тич­них умінь і навичок з комплектування і високоефективного використання машинно-тракторних агрегатів, прогресивного ком­плексу машин в землеробстві при виробництві сільськогосподарських культур за прогресивними технологіями. 

Мета навчальної практики – оволодіння знаннями з призначення, будови, технологічного процесу роботи та технологічного налагодження на задані умови роботи сільськогоспо­дарських машин.