
- Викладач: Зозуля Лариса

- Викладач: Зозуля Лариса

- Викладач: Зозуля Лариса
Географія у закладах освіти – це предмет світоглядного характеру, що формує в учнів цілісне, комплексне, системне уявлення про Землю як планету людей. Метою географічної освіти є формування умінь, навичок, а також можливостей їх застосування у різних життєвих ситуаціях. Вивчення географії спрямовано на розвиток особистої відповідальності учня за все, що відбувається в навколишньому світі. Шкільна географія має допомогти дітям адекватно реагувати на зміни, що відбуваються навколо, а географічне мислення має стати частиною суспільної свідомості.
- Викладач: Грунська Марина Олександрівна
- Викладач: Островська Тетяна

- Викладач: Києнко Ольга

- Викладач: Києнко Ольга
Мета та завдання навчальної дисципліни
Фізичне виховання - важливий засіб фізичного, соціального та духовного розвитку учнівської молоді.
Основною метою навчального предмета «Фізична культура» є: формування в учнів стійкої мотивації щодо збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки; гармонійний розвиток природних здібностей та психічних якостей; використання засобів фізичного виховання в організації здорового способу життя.

- Викладач: Бовздаренко Максим

- Викладач: Євстратова Аліна
- Викладач: Балазан Олег

- Викладач: Ловчикова Ярослава
- Викладач: Ситнік Ольга
Мета вивчення зарубіжної літератури у коледжі – розвиток ключових і предметних компетентностей
студентів у процесі читацької діяльності, заохочення їх до розширення кола
читання, осягнення духовної цінності та осмислення поетики літературних творів
різних епох і країн, поглиблення культурно-пізнавальних інтересів студентів,
усвідомлення ними виняткової ролі художньої літератури в сучасному світі,
виховання в студентів поваги до культурних надбань свого та інших народів,
формування творчої особистості громадянина України з високим рівнем загальної
культури, гуманістичним світоглядом, активною життєвою позицією, національною
свідомістю

- Викладач: Висицька Світлана
Метою викладання навчальної дисципліни “Іноземна мова” є оволодіння студентами іншомовним досвідом, який забезпечує сформованість у них іншомовної комунікативної компетентності на рівні незалежного користувача.
Зміст навчання забезпечується єдністю предметного, процесуального та емоційно-ціннісного компонентів і створюється на основі взаємопов’язаного оволодіння іноземною мовою і культурою народу, що нею спілкується. Такий підхід зумовлює формування готовності студентів до іншомовної міжкультурної комунікації у межах типових сфер, тем і ситуацій спілкування, визначених навчальною програмою.

- Викладач: Руденко Юлія